Verkoop & Marketing
VERKOOPTRAINING
BETER EN MEER VERKOPEN
Zit verkopen niet in jouw systeem?
Blijf je het lastig vinden om het gesprek aan te gaan?
Weet jij dat je klant profijt zal hebben van de thuisverzorging in aanvulling op jouw behandelingen maar vind je het lastig dit te onderbouwen?
Dan is deze interactieve training met persoonlijke begeleiding voor jou!
Deze training bestaat uit 3 delen:
Stap 1: een persoonlijke intake en vooraf een belsessie met de trainster. Hierin kun je jouw behoefte aangeven en waar jouw zwakke punten liggen waar je hulp bij kunt gebruiken.
Stap 2: vervolgens 1 live sessie online in kleine groepjes, deze duurt ongeveer 3,5 uur
Stap 3: een belafspraak voor een persoonlijke evaluatie
Deze training wordt gegeven door Jacqueline Crietee. Zij heeft commerciële economie gestudeerd én heeft al meer dan 15 jaar een eigen schoonheidssalon. Door deze achtergrond kan ze het verkopen van producten en sales in het algemeen baseren op haar grote kennis en uitgebreide ervaring. Vanuit deze combinatie geeft ze al tien jaar (verkoop gerelateerde) trainingen en begrijpt ze goed waar jij als ondernemer en schoonheidsspecialiste tegen aan loopt. Haar interactieve trainingen bevatten het overbrengen van praktische en theoretische kennis en er wordt tevens specifiek ingegaan in de zaken die jij hebt aangedragen middels een voorafgaande intake. Praktijkvoorbeelden, rollenspellen en telefonische begeleiding achteraf behoren ook tot haar begeleiding.
Jacqueline: “Het jezelf aanleren van structuur in een verkoopgesprek is een belangrijk onderdeel van verkoop. Deze structuur kun je toepassen op de manier hoe jij wil verkopen. Zodat je dicht bij jezelf blijft. In deze verkooptraining maak ik je deze structuur eigen, met jouw persoonlijke wensen. Op deze manier is verkopen leuk!”
Kosten: vraag onze infomap op.
Data: zie agenda


Echt een aanrader!
Ik heb de training ‘Beter en meer verkopen’ gevolgd. Aan de hand van voor iedereen herkenbare praktijksituaties leer je gericht hoe je een klant op een prettige, professionele manier benadert, adviseert en begeleidt, zonder dat de klant het gevoel krijgt dat haar iets wordt opgedrongen en waarbij je zelf niet het gevoel krijgt opdringerig over te komen. Je leert hoe je gericht in kunt spelen op het doel, de wensen en eventuele problemen van verschillende soorten klanten, maar ook hoe je bezwaren en kritiek kunt ondervangen. Tevens wordt aandacht besteed aan de manier van communiceren met je klant, waardoor deze vertrouwen in je krijgt. De training is interactief en in een kleine groep, waardoor de deelnemers er continu bij betrokken blijven. Echt een aanrader!
Een leerzame en actieve training. Punten waar je vast loopt worden goed besproken om zo de verkoop te verbeteren. Veel interactie en persoonlijk contact, je leert ook van elkaar in deze training.
Deze training heeft mij echt weer een boost gegeven en aanrijking om meer uit mijn verkoop te halen, even niet vanuit jezelf denken maar de vrijheid aan je klant geven om na te denken waarom huidverzorging zo belangrijk voor haar is.
VAN PASSIE NAAR RESULTAAT
Gepassioneerd praten over je vak, je behandelingen en producten. Maar zodra je het woord ‘verkopen’ hoort, wordt het moeilijk. Herken je dat? Dat je niet iemand wilt zijn, die andere mensen een product aansmeert? Of het gewoonweg niet durft aan te kaarten of denkt dat het te ‘duur’ is voor je klant? Dat je voor je klant denkt?
Druk in je salon bezig, en je social media en marketing schiet er steeds bij in. Hierdoor ben je vaak op het laatste moment dingen aan het regelen. Herken je dat?
Je bent je er vast van bewust, maar weet niet hoe je dit moet aanpakken. En tja, zonder nieuwe klanten of verkoop, geen omzet, geen winst. En uiteindelijk ook geen werkplezier. Dus hoe help je jezelf over de drempel om toch te gaan promoten en/of te gaan verkopen?

Waarom kies je voor deze training?
Het verschil met andere trainingen is dat onze trainers ook in hetzelfde vak werkzaam zijn en begrijpen waar jij tegenaan loopt. Hierdoor kan zij als geen ander met jou meekijken en je hierin begeleiden. Je leert op een andere manier hiernaar te kijken en vanuit een andere insteek je verkoopadvies in te gaan, wat voor de klant alleen maar logisch en fijn is, in plaats van een gevoel van ‘aansmeren of opleggen’. Je leert manieren die voor jou goed werken en krijgt tools waarmee je direct aan de slag kunt. Ook kijken wij met je mee om je planning nog beter te maken voor je marketing en geven je eye-openers om nieuwe kansen te vinden.
Elke training is een aanvulling tot MEER OMZET en MEER RESULTAAT.
Deze training in het bijzonder. Neem het mee en verbeter je zelf!
RECENSIES
Bedankt voor de leuke en leerzame training! Veel geleerd en kan het nu toepassen in de praktijk! Beauty&Sun te Didam
Deze training was zeer leerzaam en we hebben nieuwe tools om mee aan de slag te gaan! All Skins Schoonheidsinstituut te Amsterdam.
Ik heb alweer een verrijking erbij voor mijn salon. Voor mij betekent deze training veel, het is niet makkelijk ook de producten te verkopen. Maar als je niet praat over je producten en de behandelmogelijkheden onthoud je de klant van een optimaal en essentieel advies. Daar waar ze recht op heeft bij jou als specialist. Er is van alles besproken wat je ook meemaakt in de salon en hoe ga je daar dan mee om? Hoe vertel ik mijn klant dat mijn producten voor haar ‘probleem’ goed zijn? Productadvies, vertel wat het product doet, maak de vertaalslag naar de klant. ‘Ruiken, voelen proeven’. Wist je dat 15 % is rationeel en 85% is emotioneel? WEES TROTS OP JE PRODUCTEN. Ik ga ermee aan de slag. Ik zie het nu heel anders dan voor ik bij jullie kwam. P&B Cosmetix, wat fijn dat jullie dit weer mogelijk maken voor ons. Beautysalon Piurity te Voorschoten.